לינקדאין רוצה להגן על הקהילה שלה

משתמשי לינקדאין יודעים שהיא המקום שהם צריכים לשהות בו כדי להתפתח מקצועית, להתעדכן במגמות חדשות, להתחכך עם אנשים, ללמוד ולהרחיב אופקים, לבנות ולחזק את המוניטין. לינקדאין מצידה, מנסה לספק את כל הכלים כדי שהפלטפורמה תישאר מכובדת, ומתרכזת לא מעט ביצירת אמון וביטחון המשתמשים. להבדיל מאחיותיה, לינקדאין מתייחסת בכובד ראש לניקוי ולטיהור התוכן, פרופילים מזוייפים ושמירה על כללי ההתנהגות. שלא כמו אינסטגרם למשל, ללינקדאין יתרון תעשייתי עצום, ורק סביבה מטופחת ונקיה תמשיך לחזק אותו. 

ב - Linkedin רואים רחוק, רואים שקוף

מבין כל הזירות הדיגיטליות, לינקדאין "מעלה" את הרף בכל הקשור לאמון המשתמשים ברשת. בשל היותה רשת חברתית עסקית מקצועית… הבהירות, העקביות והשליטה הם הכרחיים.

בדו"ח השקיפות האחרון שהתפרסם ב- 21.11.2019 לינקדאין מתארת את הפעילות שהיא מבצעת כדי לשמור על סביבה נקיה. למשל בדו"ח נכתב שלינקדאין הסירה יותר מ- 21 מיליון חשבונות מזויפים, שהיא מקפידה לבחון פרופילים ממשלתיים, מעבדת תביעות בגין זכויות יוצרים, מטפלת בדואר זבל ובהונאות, ורגישה מאוד לספאם ולתוכן פוגעני. עוד מודגש בדו"ח נושא ייעול המחלקה באמצעות טכנולוגיה חדשנית וכח אדם מקצועי מותאם. מבחינתה בעולם העסקי – אין מקום לחוסר אמינות.

האוכלוסיה שגרה בשכונת Linkedin רגילה לסביבת עבודה מוגנת ומקצועית ולכן חשוב ללינקדאין השליטה על המידע שהמשתמשים משתפים ומקבלים: התוכן שמופיע בפרופיל האישי, החשיפה ולאן הוא מגיע, חיבורים בטוחים, דפי חברים מהימנים, קבוצות, משרות ועוד.

להציל את הקהילות בלינקדאין

קבוצות בלינקדאין נחשבו עד לפני מספר שנים לאטרקטיביות מאוד, אט אט הן איבדו את הקול שלהן בגלל ספאם, קידום עצמי, אינטרס אישי מצד בעלי הקבוצות, וחוסר עקביות. כמו כל רשת חברתית טיפוסית (פייסבוק בעיקר) גם לינקדאין מציצה אל האחרות, בוחנת את נושא הקהילות ומשגרת כלים שיהפכו אותן לטובות יותר. אמנם היא קצת מפגרת אחריהן, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

הכלים החדשים למנהלי קבוצות בלינקדאין

להלן השינויים שלינקדאין חשפה בנושא קבוצות:

  1. מנהלי קבוצות יוכלו לבחון את כל הפוסטים טרם פרסומם. 
  2. השליטה על הזמנת חברים לקבוצה בלינקדאין תהיה בידי המנהלים, למען הסדר הטוב.
  3. איתור חברים באמצעות מסנני חיפוש.
  4. מחיקת הודעות בלחיצת כפתור מפעיל כזה או אחר.
  5. חסימת תגובות של משתמשים בדיונים.
  6. חיפוש תוכן חדשותי מבוסס מילות מפתח.
  7. שיתוף תוכן מהקבוצה אל החוץ.
  8. פוסטים מומלצים על ידי המנהלים.
  9. התראות מעודנות על תוכן נבחר.

 

לסיכום...

לא יודעת עד כמה הקבוצות בלינקדאין יקומו לתחיה, אבל מה שבטוח שהשימוש בלינקדאין מרגיש בטוח יותר מהאחרות. לינקדאין  זמינה יותר, לא משחקת יותר מידי בפרטים האישיים (בכל זאת, כל מקום בו יופיעו הפרטים שלנו, מישהו יעשה איתם משהו), ואין כמוה בעולם אז צריך לדעת להסתדר עם הקיים.

סדנת לינקדאין חברת תרופות

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות

מחפשים סדנת לינקדאין מעשית לצוות, לבכירי החברה? מוזמנים לקרוא מה כוללת תוכנית הלימוד, למה הרשת הזו הכרחית לכל עובד ולא רק למנהלי משאבי אנוש או מגייסים בארגון. לפרטים לחצו.

לינקדאין למנהלים

לינקדאין למנהלים - תתעוררו!

לא מעט בכירים בחברות ובארגונים בישראל עדיין לא התרגלו לרשת החברתית לינקדאין. כידוע, כל מנהל ומנהיג בעידן של היום זקוק ליכולות הנהגה חברתיות המושפעות בין היתר מפעילות סושיאלית.

קורס לינקדאין - אוניברסיטת אריאל בשומרון

שאלות ותשובות על הקשר בין גיוס & שיווק בלינקדאין

בכתבה הבאה, ריכזתי מספר שאלות ששואלים אותי סטודנטים מקורסי משאבי אנוש וגיוס בלינקדאין, וההסבר שלהן הוא פשוט פשוט פשוט.

דילוג לתוכן