אינסטגרם - המדריך למתחילים

אינסטגרם – האפליקציה להעלאת תמונות ברשת שכבשה את הרשת הפכה להיות מנת חלקם של כולם. משתמשים פרטיים שרוצים לפתוח חשבון באינסטגרם לטובת העלאת תמנות, ובעלי עסקים שרוצים לשווק את העסק שלהם באינסטגרם בגלל הפופלאריות שלה.

כמה עובדות חשובות על אינסטגרם:
הוקמה בשנת 2010. ב 2012 נרכשה על ידי פייסבוק, נכון להיות 2017 באינסטגרם יש מעל ל 700 מליון משתמשים פעילים מידי חודש. אינסטגרם משתנה ללא הרף, ובשנתיים האחרונות היא גם הכניסה פרופילים עסקיים עבור בעלי העסקים.

יחי הויז'ואל - השפה האוניברסלית

הויזואל הוא השפה האוניברסלית ברשתות החברתיות השונות. תמונות מעבירות את המסר עם טאצ' רגשי, הן מספרות סיפור, כיפיות ומעניינות, צבעוניות לנו בעיניים, מדליקות לנו את היצירתיות, מגבירות המרות – נקודה.

לכל אחד ואחת מאיתנו יש טלפון חכם בכיס, כלי העזר ליצירה ולהנצחת רגעים בקלות. הדיגיטל מורכב ברובו בתוכן ויזואלי וכיום כולם יוצרים אסטרטגיית תוכן ויזואלית כדי למנף מותגים ברשת.

רשתות חברתיות מבוססות תמונות הן אלו שצומחות הכי מהר. הן לא דורשות הרבה. העלאת תמונה, האשתגס, קישור או הסבר קצר. לא צריך לשבור את הראש מה לכתוב. רק צריך לתת לה להתגלגל לעיניים הנכונות ולידיים המהירות.

לפני פתיחת חשבון אינסטגרם

כן, ניתן לפתוח חשבון באינסטגרם באמצעות פרופיל הפייסבוק.

כן, בכל שלב תוכלו לעשות זאת, לחצו כאן להסבר המלא: איך למחוק אינסטגרם

כל אחד יכול לבחור כל שם אלא אם הוא סימן מסחרי. נסו להוסיף מילה שקשורה. אפשר גם להוסיף IL למשל. 

תוכלו לדווח על הפרופיל, גלשו לפרופיל המתחזה לחצו על 3 הנקודות בראש הפרופיל ובחרו באפשרות הראשונה דיווח.

כן, אמנם התכונה הזו קודם הגיעה לפרופילים של מפורסמים, וזמינה כעת לכולם. תוכלו להסתיר את התגובות לתמונות רגע לפני שאתם מעלים אותה לפיד, יש ללחוץ על ההגדרות למטה ולסמן את הבחירה.

איך לפתוח חשבון אינסטגרם חדש?

1. בחירת שם משתמש – יוזר באינסטגרם:
שם המשתמש הוא קוד הזיהוי שלך באינסטגרם, אבל הוא לא שם התצוגה. ניתן לבחור שם משתמש באינסטגרם באנגלית ואף להוסיף סימני פיסוק כגון נקודה או קו תחתון. כך שהיוזר יכול להיות למשל instagram_usa ושם הפרופיל יהיה: אינסטגרם ארצות הברית.

בפרופיל העסקי מומלץ לבחור בשם העסק שלכם, אם היוזר נתפס על ידי אחר תוכלו להוסיף מילה (ביוזר – שם המשתמש). 

עריכת פרופיל באינסטגרם - השדות אודות הפרופיל

2. תמונת הפרופיל באינסטגרם:
להבדיל מכמה רשתות חברתיות אחרות, באינסטגרם אין תמונת cover. תמונת הפרופיל באינסטגרם היא המרכזית והגודל שלה הוא 110×110 פיקסלים. בפרופיל עסקי באינסטגרם זה יהיה הלוגו שלכם. תדאגו שיהיה תואם את הגודל.

גודל התמונה לפרסום באינסטגרם המומלץ הוא 1080×1080.

גודל תמונת הפרופיל העסקי באינסטגרם ותמונה לפרסום בפיד

3. תיאור הפרופיל – BIO:
ה BIO באינסטגרם – הוא שדה בן 150 תווים בו יש להזין את תיאור הפרופיל. הדפים העסקיים באינסטגרם הוא נחשב לחשוב ביותר שכן זו גולת הכותרת עבור העסק/המותג/הארגון.

4. קישור לתצוגה בפרופיל – URL BIO
אינסטגרם לא מפזרת מתנות חינם, כך שמלבד הקישור בראש הפרופיל לא ניתן להוציא קישורים מהרשת. צעד חכם או טפשי? הכל יכול עוד להשתנות. הקישור החשוב ביותר הוא דף הבית, אך יש גם כאלו שיעדיפו לשנות אותו בהתאם לתוכן המפורסם בפיד באינסטגרם. למשל אם אתם מעלים תחרות בפרופיל העסקי באינסטגרם, ניתן להזין כתובת קישור המצביעה על תנאי השתתפות וכו'…

5. העלאת תמונות / וידאו:
התוכן החזותי כבר פה ממזמן והוא הליבה של הרשת. בחרו את התמונות וקטעי הוידאו בחכמה. שמרו על זהות המותג שלכם ועל המסר אותו אתם רוצים להעביר. בשנת 2017 אינסטגרם יצרה את הקרוסלה – מעין גלריית תמונות שניתן להעלות בו זמנית, אופציה טובה לתת לאוהדים שלכם סיפור בהמשכים.

יש לכם חשבון אישי ואתם מעוניינים להפוך אותו לעסקי?

המרת פרופיל אישי לעסקי הוא תהליך פשוט.לחצו בפרופיל שאותו תרצלו להמיר לעסקי על 3 הנקודות בראש הפרופיל ובחרו באפשרות התחתונה >>> החלף לפרופיל עסקי. תוכלו לקרוא עוד בקישור הבא הסבר: איך להחליף לאינסטגרם עסקי.

תתכוננו! רעידת אדמה באינסטגרם: טיפים לשיווק 2016

על עדכון האלגוריתם החדש בציר הזמן של אינסטגרם, פיצ'רים עדכניים למשתמשים בגירסת ה WEB, הגדלת זמן תצוגת סרטונים ו-10 טיפים לשיווק באינסטגרם שחייבים לשנן.

אינסטגרם משפרת את ממשק ההודעות

אינסטגרם משדרגת את האופן בו אנחנו יכולים לתקשר ברשת החברתית הכי פופולארית לתמונות, ומציעה שליחת הודעות אישיות למשתמשים. בחודשים האחרונים אינסטגרם חידשה לא מעט תכונות, בין היתר גדלי התמונות, וזאת לאור השינוי המשמעותי שעשתה: מערכת הפרסום הממומן.

הקרוסלה באינסטגרם הופכת להיות אורגנית

אינסטגרם השיקה תכונה חדשה אך מוכרת – הקרוסלה. אותה אחת המוכרת לנו מעולמות הפרסום, תפסה צורה אורגנית ומציגה פוסט אחד המכיל מקבץ תמונות וסרטונים (עד 10 פריטים). למה זה טוב? להביע רעיון, לגלות קסם, להוסיף מימד לפרופיל שלכם.

דילוג לתוכן