המדריך לדפים עסקיים באינסטגרם

Instagram האפליקציה הכי צבעונית ברשת לשיתוף תמונות וסרטונים הוקמה לפני כ 6 ונרכשה לפני 4 שנים על ידי המפלצת – פייסבוק ומאז היא סוחפת אחריה אוהדים מכל העולם ומשוויצה ב 500 מליון משתמשים (נכון ל אוגוסט 2016).

לפני מספר חודשים היא החלה לזמזם על יצירת פרופילים עסקיים באינסטגרם והשאירה אותנו סקרנים לקראת הבאות. אז אחרי שפייסבוק ביאסה והורידה חלק מהדפים העסקיים לשאול, אינסטגרם מתחדשת לה ויוצרת עוד קרקע פוריה להגדלת התזרים של פייסבוק ומיצוי התזרים של בעלי העסקים. מה נזכה לראות בפרופילים העסקיים באינסטגרם?

הפרופיל העסקי באינסטגרם - הנה זה בא!

כבר כמה חודשים שרצות שמועות על פרופיל עסקי באינסטגרם לעסקים. נכון לחודש יולי 2016 האופציה להמיר את הפרופיל האישי של העסק לפרופיל עסקי קיימת אצל קבוצת אנשים מעבר לים ואוטוטו כולנו נזכה לקבל גישה להמרת פרופיל עסקי. אז אחרי שינויי האלגוריתם שמבטל את הסדר הכרונולוגי של הפרסומים, הארכת זמן שידור בסרטונים, הכלי החדש להתגברות על טרולים (לידוענים)…סוף סוף נזכה להבין את הקהל שלנו ונעניק לו הזדמנות ליצור אתנו קשר בקלות.

הרווח של פייסבוק ואינסטגרם

לפי פייסבוק: נכון ליולי 2016 ישש כ 60 מיליון עסקים שעושים שימוש בדפי אוהדים מידי חודש, והדגש ש 10 מליון מהם הצטרפו רק ברבעון האחרון. פייסבוק דיווחה על רווח נקי של 2,055 מיליארד $, או 0.71 $ למניה = עלייה של 186 אחוזים לעומת 719 מיליון $ (0.25 $) ברבעון השני של 2015. דן לוי העומד בראש מחלקת העסקים הקטנים בפייסבוק מסביר כי הגידול נובע מהרחבת מאגר הכלים לבעלי העסקים, למשל יצירת סוגים ספציפיים של דפים וכלים לתקשורת עם צרכנים. העובדה שכל בעל עסק יכול ליצור סרטון וידאו ולהעלות אותו בקלות לרשת היא מרשימה לטענתו…תוסיפו לזה את הפוקימון GO והרי לכם דרך להגביר את התנועה לעסקים המקומיים.

בישראל אלפי עסקים קטנים מתקשים לעמוד בתקציב החודשי הנדרש לפרסום בפייסבוק. מאז העליה של פייסבוק – חלה ירידה במצב הרוח שלהם. ברשת עשרות תלונות על הצמיחה בעלויות לפרסום מודעות וההבנה שלא חייבים להסכים עם דבר המלכה, ויש עוד ערוצים שכדאי להתחיל לחזק מלבדה. עם זאת יש לא מעט מעלות ביצירת פרופיל עסקי באינסטגרם (המרת פרופיל העסק הקיים מאישי לעסקי, לא צריך להקים חדש אבל חובה להיות בעלי דף עסקי בפייסבוק) ומומלץ לחשב מסלול מחדש…

עדכון הפרופיל העסקי בפייסבוק - פיצ'רים חדשים

1. לחצן יצירת קשר
למרבה המזל, הרשתות החברתיות האחרות מבינות את החשיבות של הגברת ה CTA – Call To Action ועושות את העבודה עבורנו בעזרת עיצוב ממשק המשתמש למעט אינסטגרם. לאחר המרת החשבון לעסקי השינוי הבולט יהיה לחצן 'צור קשר' שיופיע בחלקו העליון של הפרופיל תחת ה BIO – גולת הכותרת של הפרופיל, העוקבים יוכלו ליצור עמכם קשר בקלות על ידי:
» שיחה טלפונית
» שליחת דוא"ל
» קבלת הוראות הגעה

2. סיווג עסקי
ב BIO תמצאו שורה חדשהה המקטלגת את סוג העסק שלכם. שיוך קטגוריאלי יתרום לאלגוריתם ולתוצאות החיפוש. כך שאם בית העסק שלכם הוא מסעדה, הקטגוריה הרלוונטית תהיה FOOD.

3. פרסום מודעות 
המרת הפרופיל לעסקי באינסטגרם תציג אפשרויות קידום מיידיות על ידי כפתור 'קדם'. אינסטגרם מצידה תציע בין היתר גם קהלים מותאמים אישית. התהליך הוא קליל ומהיר, על מנת לפרסם ישירות מהאינסטגרם יהיה עליכם:
» לבחור את הפוסט
» להוסיף קישור לאתר
» לבחור את קהל היעד
» לבחור את אפשרות התשלוםם (רק אם קיים חשבון מודעות בפייסבוק) וללחוץ על 'קידום'.

Instagram-business-profile_ads

4. תובנות באינסטגרם (Insights)
הפרופיל העסקי Instagram יציג מידע איתו תוכלו להכיר את הקהל שלכם מקרוב, כולל:
» גיל
» מין
» מדינות
» ערים

ותובנות לגבי תוכן, כגון:
» הופעות הפוסט (כמה פעמים שאנשים ראו את הפוסט)
» תפוצה (מספר האוהדים הייחודיים שצפו בפוסט)
» הקלקות לאתר מתוך הפרופיל
» מעורבות האוהדים
» פעילות עוקבים 

תובנות לגבי קהלים ותוכן - בפרופיל עסקי באינסטגרם

רוצים להזמין הדרכה על אינסטגרם?

איך להפוך את הפרופיל באינסטגרם לפרופיל עסקי?

» יש ללחוץ על הלשונית switch to business profile
» לאחר מכן, לחצו על התחבר עם פייסבוק ובחרו את הדף העסקי אותו תרצו לשייך
» הזינו את כתובת הדוא"ל,, מספר הטלפון וכתובת פיזית במידה וזהו עסק מקומי

המרת פרופיל אישי לעסקי ב Instagram!

הקרוסלה באינסטגרם הופכת להיות אורגנית

אינסטגרם השיקה תכונה חדשה אך מוכרת – הקרוסלה. אותה אחת המוכרת לנו מעולמות הפרסום, תפסה צורה אורגנית ומציגה פוסט אחד המכיל מקבץ תמונות וסרטונים (עד 10 פריטים). למה זה טוב? להביע רעיון, לגלות קסם, להוסיף מימד לפרופיל שלכם.

אינסטגרם משפרת את ממשק ההודעות

אינסטגרם משדרגת את האופן בו אנחנו יכולים לתקשר ברשת החברתית הכי פופולארית לתמונות, ומציעה שליחת הודעות אישיות למשתמשים. בחודשים האחרונים אינסטגרם חידשה לא מעט תכונות, בין היתר גדלי התמונות, וזאת לאור השינוי המשמעותי שעשתה: מערכת הפרסום הממומן.

תתכוננו! רעידת אדמה באינסטגרם: טיפים לשיווק 2016

על עדכון האלגוריתם החדש בציר הזמן של אינסטגרם, פיצ'רים עדכניים למשתמשים בגירסת ה WEB, הגדלת זמן תצוגת סרטונים ו-10 טיפים לשיווק באינסטגרם שחייבים לשנן.

דילוג לתוכן