שינוי הדפים העסקיים בפייסבוק - שנת 2021
פייסבוק התחילה את שנת 2021 עם רצון להתחדש ולהיראות יפה יותר. השינוי נולד מתוך מחשבה להקל על מנהלי הדפים העסקיים ולהתמצא בקלות. בחודש מאי 2020 היא בחרה מספר משתמשים והציגה עבורם את המראה החדש כדי לבחון את כושר ההסתגלות והמשוב. לאחר מכן גלגלה את זה לעולם. העיצוב החדש משדר מראה נקי, ורב המשתמשים לא זורמים עם השינוי ואף מתעבים אותו.
כל שינוי בממשק/באתר, עלול לעורר נטישת משתמשים. בפייסבוק נשמע זעם הגולשים שטען שהיא דווקא סיבכה את חווית המשתמש, ולא הקלה. כמה נטשו אותה? לא הרבה, הרי אי אפשר איתה… ואי אפשר בלעדיה.
אז מה חדש בדפים העסקיים של פייסבוק?
- פריסת דף שונה ואוורירית המאפשרת ניווט קל בין הפרופיל האישי לדף העסקי. מראה נקי והבלטת התוכן המפורסם בפיד (תוכן של אחרים).
- גודל תמונת הקאבר עבר שינוי קל, אם בעבר הוא היה 851 פיקסלים על 315 פיקסלים, כעת בתצוגת מסך מחשב, הגודל הוא 820 פיקסלים על 360 פיקסלים.
- כפתור הקריאה לפעולה – גדל במקצת ותפס נוכחות – ניתן להתאמה אישית מלאה.
- מעורבות דפים בשיח. כעת דפים יוכלו לזהות שיחות ולהצטרף אליהן, לעקוב אחר טרנדים, לתקשר עם האוהדים והגביר את המעורבות.
- פורמט שאלות ותשובות חדש לטובת עידוד שיחות אינטראקטיביות המבוסס על טקסט חדש.
דוגמה: שינוי כפתור קריאה לפעולה בדפים עסקיים בפייסבוק
תכונות חדשות לניהול עמודים עסקיים – הענקת גישות למשימות ספציפיות, שימוש בתובנות, במודעות הפרסום בפייסבוק ועוד.
- שיפור האלגורתמים האחראיים על זיהוי תוכן מטעה, שלילי, זדוני – פייסבוק פועלת לבטחון המשתמשים ושמה דגש על זיהוי תוכן אלים, דברי שטנה, מיני או דואר זבל והתחזות.
לסיכום, שינוי דפים עסקיים בפייסבוק בשנת 2021
הקורונה השפיעה מאוד על התנהגות המשתמשים ברשת. כמות גולשי הספות התעצמה, בעלי עסקים שהסתמכו על חנויות פיזיות קיבלו את הבום שהבינו כמה הם "מפגרים" והם חייבים לפעול מיד כדי להקים חנויות מקוונות בפייסבוק ובאינסטגרם, ולגלגל קמפיינים שיזרימו תנועה ויפיצו את המוצרים והשירותים שלהם. מי שזרם עם עולם הדיגיטל, הרוויח הון תועפות! מנהלי דיגיטל עשו קופות מטריפות, כולם נקקו להם פתאום, הדרישה היתה בשמים.
ולמה פייסבוק ממשיכה להרשות לעצמה להפוך לנו הרגלים ודפים באמצע החיים? כי היא יודעת שיש פה קהל שבוי. ממשיכה להתפלל שתקום רשת אחרת. א מ ן .
עוד על פייסבוק
קורס שיווק דיגיטלי לבכירים ולבעלי עסקים
קורס שיווק דיגיטלי ממוקד ומזורז שבא בעקבות הקורונה שלא השאירה לי זמן לנשום, נתנה לי ספייס מהלימודים באקדמיה, ובעיקר הדגישה את הצורך בלימוד מקצועי עבור אלו שאין להם זמן.
סדנת שיווק בפייסבוק לבעלי עסקים
פייסבוק הרשת החברתית הגדולה בעולם החלה את דרכה כפלטפורמה חברתית במטרה ברורה: לחבר בין אנשים וליצור קשרים עם חברים. תוך זמן פייסבוק הפכה להיות מפלצת חברתית הממגנטת בעלי עסקים, חברות וארגונים מכל סוג.
סדנת פרסום ממומן בפייסבוק לבעלי עסקים
סדנת פרסום בפייסבוק לבעלי עסקים שזקוקים לכלים וטכניקות מתקדמות ליצירת קמפיינים אפקטיביים. פייסבוק החלה להפחית את החשיפה לפוסטים בשנת 2013, ומאז מערכת הפרסום שלה עולה… ולנו בפרט.