המדריך לסטודיו היוצרים בפייסבוק ובאינסטגרם - חלק א'
פייסבוק יוצרת ממשק חדש ופרודקטיבי לניהול הפרופילים בפייסבוק ובאינסטגרם: ה- Creator Studio. ההמשק המושקע מציע מספר כלים ופונקציות שיעזרו לכם לצפות, לתזמן, לעקוב, לערוך ולנתח את החשבונות. הסטודיו ליוצרים בפייסבוק ובאינסטגרם הוא המקום הראשון שכל מנהל/ת דיגיטל/מדיה חברתית צריכים לנחות בו כדי לקבל תמונת מצב על הפרופילים ולמטב את התוכן.
"התוכן הוא המלך" – כבר נמאס להגיד ובכלל לכתוב, אבל הוא באמת זוכה לחשיבות העליונה כשמדובר בשיווק. עם התגברות הוידאו, הטקסטים איבדו קצת משקל (לכולם יש הפרעות קשה וריכוז), ופייסבוק ואינסטגרם הפנימו שצריך להתחדש ולתת למנהלי מדיה חברתית ודיגיטל אובייקטים שיתרמו ליצירת עניין. המצאת רעיונות ותכנים טריים הם משימה מאתגרת עבור העוסקים המלאכת השיווק, אבל עם כל הקושי, חייבים להקפיץ את הוויב כדי לשמור על האוהדים ולהביא חדשים.
תאמינו או לא, הם צמאים לזה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. ראינו את זה בזמן הקורונה. האוהדים היו מחוברים 24/7. האלגוריתמים בפייסבוק ובאינסטגרם עבדו קשה לסינון ומיון התוכן ונולדו עוד עדכונים לקביעת תוכן פופלארי, קהלים, מעורבות, תוכן של משפיענים וכדומה.
תוכן מהנה תוך כדי תנועה - הנייד הוא המלך
פייסבוק ואינסטגרם מנתחים את התנהגות הגולשים ובעקבות כך מתאימים את התוכן, בטח כשמדובר בניידים. אנשים צורכים תוכן בניוז פיד בנייד במהירות גדולה יותר לעומת המחשב (ב-41% יותר!), וזוכרים את התוכן בשיעור גבוה בהרבה – פי 3. גולשי הרשת צופים בתוכן ובפרט בווידיאו בנייד לאורך כל היום ובמגוון מקומות – תוך כדי תנועה. החל מכוס הקפה ה 1 של הבוקר ועד ישיבה משעממת בזום ונסיעה באוטובוס. עבור משתמשי הניידים כל דקה היא חשובה. הגלישה בנייד תופסת את מלוא תשומת הלב, והצריכה דרכם נכון להיום, תופסת את מלוא תשומת הלב.
כאן מתעוררת האחריות הענקית על מנהלי הדפים להיות יצירתיים, לתפוס את העין ואת האצבע שתקליק לאתר או שתצוד את הסיפורים שרצים שם. הגולשים מחפשים עניין, לקרוא, ללמוד, לעקוב, להציץ, להגיב, לקנות. להבדיל מפייסבוק, אינסטגרם היא זירת ויז'ואל, ושם אין הרבה זמן כדי לעניין את הגולש.
מרכז הקריאטיב בפייסבוק ובאינסטגרם - Creator Studio
הסטודיו ליוצרים בפייסבוק ובאינסטגרם משמש כפינת יצירה ומרכז לניתוח מידע. ספריית התוכן הוא המקום המרכזי שמעסיק את כולם, שם יופיעו הפוסטים. תוכלו לערוך, לשנות מועד פרסום ולמחוק. לכל דף קיימת גישה למרכז העסקים ולסטודיו, ולכל מנהל. (ראו טבלה למעלה).
מה עוד נמצא במרכז היוצרים? התראות, נתוני שימוש, ניהול קבצים, כלים, תיבת דואר נכנס, מונטיזציה, מנהל הזכויות, כלי יצירה, הגדרות והרשאות. למאמר הבא לחצו: מדריך לסטודיו היוצרים בפייסבוק ובאינסטגרם – חלק ב'
להדרכת דיגיטל אישית
לסדנאות שיווק דיגיטלי הקליקו
קורס שיווק דיגיטלי קצר
כשאתם מחליטים לקחת את השליטה אל הידיים שלכם, לשווק את עצמכם ולשלוט בעולם הדיגיטל ללא מתווכים. הכשרת מנהלי דיגיטל לבעלי עסקים ולמנהלי שיווק.
סדנת שיווק דיגיטלי לארגונים ולחברות
סדנת שיווק דיגיטלי מקצועית ומעשית להכשרת עובדים אצלכם בארגון. המודעות להקמת מחלקת שיווק דיגיטלית בארגונים ובחברות החלה עוד בשנת 2013.
סדנת שיווק ב- Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם נותנת במה לארגונים, מוסדות, חברות, בעלי עסקים, סטודנטים ועוד. איך להגדיל את הנראות וליצור קשרים בקלות.
סדנת שיווק ב- Facebook
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. איך ליצור אסטרטגיית תוכן, לנהל את דפי האוהדים בצורה מקצועית, כולל הסטודיו ליוצרים.