ש: לפני חודש הדף העסקי שלי השתנה (יולי 2016),  איך הדפים העסקיים בפייסבוק השתנו ומה השינוי בעיצוב שישפיע ישירות על העסק שלי?

ת: פייסבוק פועלת למנף את הדפים העסקיים בכל דרך לאור הירידה המתמשכת בחשיפה לפוסטים אורגנייים ברשת החברתית, ואכן היא גלגלה מספר שינויים חזותיים, וגם אחד ומיוחד יבליט את הדרך ליצור קשר עם בית העסק.

אלו הם השינויים הבולטים בדפים העסקיים בפייסבוק לחודש יולי 2016:

1. תמונת הפרופיל
הוזזה הצידה, לא עוד תמונת פרופיל על גבי תמונת הקאבר והסתרתו. גודל תמונת הפרופיל נשאר זהה 170X170 פיקסלים, מומלץ 180X180 פיקסלים.

2. איזור הטאבים
עד כה הטאבים היו פרוסים מתחת לתמונת הקאבר, לרוחב. מעתה הם עוברים מתחת לתמונת הפרופיל ומסודרים בפורמט של רשימה (טור).

3. תמונת הקאבר
התמונה הכי חשובה בדף זוכה לחשיפה ללא הפרעות. אמנם הגודל שלה לא השתנה, הוא נשאר 315X828 פיקסלים לתצוגת מחשב ולתצוגת ניידים 640X360 פיקסלים.

4. כפתור קריאה לפעולה מודגש
מישהו כאן מתח את הכפתור שיהיה בולט יותר והדגיש אותו בצבע.

5. אין מודעות בצד
בדפים העסקיים בעלי המראה החדש, ולא כי פייסבוק רוצה לצ'פר אתכם על הירידה האורגנית של הפוסטים אלא בגלל שהן לא ממש תורמות או ליתר דיוק: מכניסות הרבה כסף.

כפי שאת מבינה, השינוי הבולט ביותר הוא לחצן הקריאה לפעולה, שנראה מתוח ומודגש יותר ליצירת קשר עם בית העסק.

the-new-pages-facebook

בהצלחה

יכול לעניין אתכם גם:

איך להתחיל שידור חי בפייסבוק?

דילוג לתוכן