ש: יש לי חנות לבגדי יד שניה, איך הכפתור tried it בפינטרסט יכול לעזור לי אם בכלל?
ת: כפתור "tried it" בפינטרסט או כפתור "ניסיתי" הוא כפתור הצבעה שנוצר עבור משתמשים לסימון מוצרים/שירותים שהם התנסו בהם, לכתוב חוות דעת (דירוג), תגובה, עצה או תמונה בנובמבר 2016.
בפינטרסט יש לא מעט מתכונים, המלצות "עשה זאת בעצמך" והרשת יצרה דרך למשתמשים לשתף מידע ולהציף רעיונות ודוגמאות מתוך נסיון. כך משתמשי פינטרסט יוכלו לקבל משוב לפני רכישות – עוד צעד חשוב לחיזוק הזירה המסחרית בפינטרסט.
כך נראה כפתור "ניסיתי" – Tried it" button":
אם תלחצי על הכפתור, תוכלי לראות שדות חדשים המאפשרים לך לבחור: אהבתי או לא בשבילי. לכתוב פתק ולהעלות תמונה. תנסי לדמיין מה היה קורה אילו הופיעה כאן תמונה של מתכון טרמיסו…
בחרתי דווקא בדוגמה זו – כי פינטרסט משתייכת לעולם הקניות החברתי. נסי לחשוב על דרכים להפעיל את הקהל שלך באמצעות תוכן רלוונטי תוך התחשבות בעידוד שיתוף רעיונות.
יכול לעניין אותך גם:
הכלי הויזואלי של פינטרסט לחיפוש מוצרים
פינטרסט מזהה שהלחצן Pin It נמצא במצוקה ומחליפה אותו
הדרכות מדיה חברתית לארגונים