חדש ב Instagram: הארכיון - למתחרטים בלבד
הארכיון של אינסטגרם הוא פיצ'ר חדש שנותן לנו הזדמנות להתחרט על פוסטים שפרסמנו בפיד שלנו ולנטרל אותם מהפרופיל לתקופה קצרה או ממושכת מבלי למחוק אותם לחלוטין. התכונה ארכיון היא מעין אזור אישי, אינטימי ואינה גלויה לעוקבים אלא לבעל החשבון בלבד.
כך תוכלו לבחור תמונות שאינן מתאימות לסדר, לאנג'נדה, לסיפור המותג, ולהחביא אותם לנצח נצחים. אם אתם מנהלי מדיה חברתית, האפשרות ארכיון מעניקה לכם זכות בחירה ל"עבוד" עם תמונות שנראות רלוונטיות למותג אותו אתם משווקים, ומבלי לפגוע באף אחד – לבחור שלא להציג אותה בזמן כזה או אחר. יתרון נוסף הוא שאם ספק אחר יקח פיקוד על ניהול הפרופיל באינסטגרם, תהיה לו זכות בחירה – בארכיון.
אגב, התיאור, הלייקים, התגובות, מועד העלאת התמונה – לא נעלמים. מרגע שתחזירו את התמונה לפיד, כל המידע יחזור יחד איתה.
למה ארכיון? אינסטגרם כותבת בבלוג החברה: "הפרופיל שלך הוא ייצוג שלך ומתפתח איתך לאורך זמן. עם תיקיית ארכיון באינסטגרם תהיה לכם יותר גמישות לעיצוב הפרופיל תוך כדי שמירת רגעים חשובים".
כך תזהו את הארכיון ב Instagram!
איך להעביר תמונות אל הארכיון?
Instagram נותנת לנו אפשרות לפרסום תמונות גמיש, כדי לשמור על פיד נכון. איך להשתמש בתיקיית הארכיון באינסטגרם?
- גלשו לפרופיל ב Instagram
- בחרו את התמונה (פוסט) אותו תרצו להעביר אל הארכיון החדש
- לחצו על 3 הנקודות מצד ימין העליון לתמונה
- בחרו באפשרות: ארכיון
- כדי לראות את הארכיון: לחצו על הסמל החדש – דמוי השעון עם החץ בראש הפרופיל, התמונה שבחרתם להעביר תופיע שם. שימו לב, רק אתם רואים את זה.
- כדי להחזיר את התמונה מהארכיון אל הפיד: לחצו על 3 הנקודות מצד ימין העליון של התמונה, ובחרו באפשרות הראשונה: Show on Profile. התמונה תחזור למקומה הטבעי בשניה.
רוצים להזמין הדרכה על אינסטגרם?
המדריך לשיווק באינסטגרם
מעוניינים להרחיב את הידע על שיווק באינסטגרם? ריכוז של חדשות, מאמרים וטיפים למשווקים השונים, מנהלי מדיה חברתית, בעלי עסקים וכל מי שיש לו פרופיל באינסטגרם - הרשת החברתית הכי פופולרית לתמונות.
איך לנהל מספר פרופילים באינסטגרם?
גם אינסטגרם נותנת לנו אפשרות לנהל מספר פרופילים. כל מה שעליכם לעשות הוא להוסיף את הפרופילים אותם אתם רוצים לנהל. ההספר המלא להוספת פרופילים באינסטגרם נמצא כאן.
הקרוסלה באינסטגרם הופכת להיות אורגנית
אינסטגרם השיקה תכונה חדשה אך מוכרת – הקרוסלה. אותה אחת המוכרת לנו מעולמות הפרסום, תפסה צורה אורגנית ומציגה פוסט אחד המכיל מקבץ תמונות וסרטונים (עד 10 פריטים). למה זה טוב? להביע רעיון, לגלות קסם, להוסיף מימד לפרופיל שלכם.